טיפול בציפורן חודרנית

איך נגרמת ציפורן חודרנית?

טיפול בציפורן חודרניתתופעת ציפורן החודרנית יכולה לקרות לכל אחד ואחת מאיתנו וזוהי בעיה נפוצה אשר פוגעת באנשים מרחבי העולם ללא הבדל בין גילאים ומגדרים. אומנם השם של התופעה, ציפורן חודרנית, מרמז על כך כי הבעיה היא מינורית אך הכאב שנוצר ממנה הוא כמעט בלתי נתפס.

התופעה נגרמת מכך שאחת מציפורני האצבעות גדלה אל תוך בשר האצבע ובאם המצב לא מטופל, הבשר אשר גדל על הציפורן יוצר זיהום דלקתי באזור שמוביל לכאבים עזים שלא עוזבים אותנו בכל רגע של היום, בין שזה במצב של הליכה או ריצה ואפילו בלילה ממגע השמיכה על האצבע.

הסיבות להתפתחות של ציפורן חודרנית הן רבות וכוללות בין היתר:

-פטרת חוזרת בציפורניים
-שימוש בנעליים צרות אשר לוחצות ומשפשפות את האצבעות
-פדיקור בתדירות גבוהה
-הזעת יתר וחוסר אוורור הרגל
-גנטיקה משפחתית
-גזירת ציפורניים בצורה לא נכונה (בקו מעוגל או קצר מידי)
-טראומה באצבע
-פעילות אקטיבית רפטטיבית
-בצקת בשל השמנת יתר או מחלה סיסטמית (סוכרת, אי ספיקת לב, מחלת כליות וכו')

התופעה נפוצה מאוד בקרב חיילים ולובשי מדים אשר נועלים נעליים כבדות וסגורות במשך זמן רב וכתוצאה מכך היגיינת כף הרגל נפגמת.

טיפול מניעתי וטיפול בציפורן חודרנית

כמו כל סוג של טיפול בבעיות כף הרגל השלב בו מבחינים בתחילת התופעה וחומרת הבעיה הם הרכיבים קריטיים בהתאמה נכונה של טיפול בציפורן חודרנית. בשלבים הראשוניים, בהם מדובר על דרגה קלה של ציפורן חודרנית והתסמינים הם רק נפיחות ואודם בציפורן לצד כאב קל בעת מגע בציפורן, נמליץ טיפול שמרני.

במידה והתסמינים מחמירים מומלץ להתייעץ עם רופא מומחה.

מה מיוחד בטיפול ציפורן חודרנית של דוד הרו, דוקטור לפודיאטריה ומומחה לכף הרגל?

בטיפול כירורגי קלאסי בציפורן חודרנית מבצעים הרדמה של האזור ולמעשה מוציאים את כל צד הציפורן עד לבסיס הבריא שלה, את שורש הציפורן צורבים בלייזר או באמצעות כימיקלים כדי למנוע את גדילתו של חלק זה בציפורן. שיטת הטיפול של דוד הרו, דוקטור לפודיאטריה ומומחה לכף הרגל,  בציפורן חודרנית היא ייחודית והיא איננה כרוכה בהחדרה של גופים זרים לרגל.

באמצעות שיטת הניתוח המיקרו-כירורגית שלמד והתמקצע בה במהלך עבודתו בארצות הברית מציע לכם דוד הרו, דוקטור לפודיאטריה ומומחה לכף הרגל,  לעבור טיפול ציפורן חודרנית מהיר ועם תוצאות מובטחות. מדובר על תהליך אשר מיד לאחריו תוכלו לחזור ולדרוך על הרגל ובאם תיצמדו להוראות שלאחר מכן ההחלמה תהיה מהירה וללא כאב. לפרטים נוספים על שיטת הטיפול הבלעדית של דוד הרו והזמנת פגישת ייעוץ ללא עלות צרו עימנו קשר.